Mors dag 2020

Blev en annolunda mors dag i år..
Johan var dålig annars skulle han och vår stora grabb åkt iväg..

Men jag blev rejält firad ändå.
Casper valde ut fina rosor till mig från dom..
Sen där hemma valde jag ha på mig smycken som påminde mig om dom..💖💖


Underbara vackra rosa rosor från mina älsklingar 💖💖💖


Mitt första morsdags present från Casper.
Ett armband med berlocker som betyder något. Bland annat ett "C" och Caspers månadssten.,ett hjärta.. fick detta armband 2014💙💙💙


Ett halsband från Johan som en liten gåva att jag var duktig när jag födde Bianca..
En så kallad "Push.present"

Så dessa bar jag hela dagen i all ära..



Vi avslutade dagen med  "go fika"   en daimtårta..så jag har ändå haft en underbar morsdag!!

HUR VAR ERAN??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0