fötterna👣👣

Jag har börjat tÀnka pÄ mina fötter igen..jag har problem med muna förhÄrdnar som gör att jag fÄr sÄÄ ont nÀr jag gÄr i mellanÄt..

Innan Bianca kom fick jag fotvĂ„rd av mamma sĂ„ jag gick pĂ„ detta,sĂ„ skönt hon fick bort mina förhĂ„rdnader och jag kunde gĂ„ normalt och det var skönt.. sĂ„ nu i gĂ„r smörjade jag in mina fötter efter duschning 



Med denna och den gjorde att mina fötter kÀndes baby lena..

Men idag tÀnkte jag att jag skulle testa denna





NĂ„gon som testat?? đŸŒ·đŸŒ·đŸŒ·

SÄ fÄr vi se om detta gör susen för mina fötter.. mÄste börja ta hand om mina fötter,tÀnker pÄ detta efter 36 Är men ÀndÄ bÀttre sent Àn aldrig haha..



Idag Àr denna snor tösen pigg Àn sÄ lÀnge,hon snorar lite,fÄr se efter vi lÀmnat Casper pÄ skolan hur hon verkar..

Idag blur det lugnt.. igĂ„r var vi pĂ„ lekplats efter vi hĂ€mtat Casper,nĂ€r vi skulle gĂ„ sĂ„ hostade hon sĂ„ jag trodde ett tag att hon skulle spy..đŸ€§

SĂ„ idag blir det lugnt..☀ Ă€r framme Ă€n sĂ„ lĂ€nge men tror det blĂ„ser idag oxĂ„..

Nu ska Casper snart borsta tĂ€nder och smörjas in.. sen cykla till skolanđŸšČ

Tips pĂ„ aktivering av 7 Ă„ring nĂ€r 1 Ă„ring förkyld??🌾🌾🌾





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0