helgens sista dag..

Söndag och helgens sista dag..☀️
Idag har det varit gott väder,solen har visat sig och vi har haft 20 grader i solen...

Vid 11 så fick vi kaffe sällskap av johans gamla jobbarkompis. Dom köpte med sig fika och vi satt ute på altanen...





Bianca har blivit förkyld igen ..snorig och hostig.
Så det blir vila för henne hemma i några dagar..



Johan och Casper åkte vid 13 till en tränare i innebandy och där hade dom Innebandy avslutning.. Casper fick en fin pokal och dom grillade korv och gjorde lekar....



Vid 17 så kom johans kompisar tillbaka och vi grillade och satt ute..det var mysigt och trevligt ..

Jag och Johan delade en flaska vin som vi drack ur våra nya chapagneglas..

















Nu är barnen lagda och jag skulle ha min Crime söndag men Bianca tig tid att lägga och sen skulle johab lägga sig och just nu är jag bara ledsen.. för inget blev som jag  planerade..och då blir jag ledsen..😢

Men men ķan vara pms som gör mig känslug just nu..

Hoppas att ni har haft en bra helg?☀️☀️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0