kĂ€nns inget bra😱

Idag kÀnns inget bra efter jobb och allt
 Vi genomgĂ„r ett rent helvete och det kommer hĂ„lla i sig i minst 3 mĂ„nader.. har nog aldrig mĂ„tt sĂ„hĂ€r dĂ„ligt..

Vill bara fÄ detta överstökat, i morgon ska Casper prata men nÄgra gubbar,jag vet faktislt inte vad han kommer sÀga!!,

Jag kÀnner att han har ingen susning.vad som pÄgÄr och vad som kan hÀnda!!

Jag orkar inte jag har vĂ€rk i rĂœggen och ett tryck över bröstet.jag Ă€r sĂ„rad!!

Trodde det berodde pÄ min Scolios men nu vete fan..

Jag orkar inte😭😭😭




đŸŒ· pernillađŸŒ·đŸŒ·đŸŒ·




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0