mĂ„ndag morgon🌾🌾🌾

Denna veckan kommer bli en jobbig vecka,för oss som familj.. idag ska johan pÄ möte med nÄgra personer och vi fÄr se vad som hÀnder..

PÄ tisdag Àr det Caspers tur att prata sen pÄ onsdsg ska johan prata igen fast med andra personer och pÄ torsdag Àr det meningen att jag ska prata!! SÄ fre Àr vi fria frÄn samtal denna veckan men dÄ kommer vi vÀl vara helt slutkörda.. plus att vi ska jobba upptill..



Denna bild Àr tagen nu pÄ morgonen,bara jag o maken,dricker kaffe och pratar om veckan!!
Jag vÀrdesÀtter det sÄ mycket att fÄ prata med han pÄ morgonen..det Àr vÄ egentid..

Casper Àr vÀldigt orolig i denna sitaution och har kommit in varje natt..tycker och allt kÀnns sÄÄ fel nÀr det kommer till detta!!



Man grupplar mycket och blir ledsen,orolig allt..
Barnen kĂ€nner av detta! 

Är sĂ„ trött pĂ„ att folk förstĂ„r hur vi kĂ€nner och bara sĂ€ger att det Ă€r bara att kĂ€mpa igenom detta och sen Ă€r det över..

Ehh nÀ det Àr det inte,för i hjÀrtat Àr vi Àrrade och ingen fattar det. Det Àr inte bara att slÀppa allt sen det funkar inte sÄ.

Det Ă€r en jobbig tid för vĂ„r familj❀❀

Men visst vi Ă€r starka som familj och vi har inte brustit som ett par men det Ă€r jobbigt..😱

Men jag ska fokusera pÄ min familj och mina barn..











Älskar er Alla đŸŒ·đŸŒ·đŸŒ·â€â€â€


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0