min tur...

Idag skulle jag prata med en snubbe om vår situation..har varit nervös hela veckan och mått skit,men kändes bra att prata med han.

Han lyssnade och dömde mig inte så det var gott så nu har man bara nästa veckas jobbiga möte så vi får väl se hur det går..

Idag efter mötet blev det affären och förbereda helgen.så  i morgon ska vi äta tacos..

Men först blir det jobb,förskola och skola!! 







Jag köpte hem mcdonalds mat och hämtade Casper, vi åt och sen lekte Casper med en kompis..han cyklade dit..

Förra helgen köpte jag en ny hjälm till Casper. Såå snygg alltså ..



Sen busade johan och Bianca..







Efter jag lagt Bianca så fick  casper titta på sitt rum och nu ska jag lägga han..
Längtar till fredag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0