söndags frukostđŸŒ·đŸŒ·

Morgonen började kl 6 för min del men kunde fĂ„ Bianca att ligga och gosa i nĂ„gon timme👍👍

Sen gick vi upp och drack vÀlling och kolla pÄ tv,vÀckte pappa och sen började vi med frukost..

Jag dukade upp ett fint frukostbord och vi njuter Ànnu 1 timme senare..







Natten till idag sÄ fixade jag pÄ tempus och la in barnens scheman inför dommaren sÄ nu hoppas jag att allt gÄr som det ska..

Idag kommer min pappa pĂ„ kaffe besök..ska se hur tidigt han kommer..😉😉

Nu fĂ„r jag snart vĂ€cka stora grabbenđŸŒ·đŸŒ·đŸŒ·đŸ’–đŸ’–đŸ’–

VAD SKA NI GÖRA IDAG?? đŸŒ·đŸŒ·


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0