tankar som kommer och går...🌸

Vad gör man när tankar och funderingar kommer och går ..

Vet inte hur man ska hantera dom.. hur ska man få jobbiga tankar att sluta komma till en..

Mina barn och min make betyder mest för mig.. vet ej vad jag skulle gjort utan dom..

Nu har jag kollt tv och skulle natta Casper,han hade redan krypit ner i sängen och sov..




Hur blev han så stor 💙💙💙 fyller 8 den 10 juli.. min underbara,söta omtänksamma son som jag älskar och som älskar mig över allt annat..💚💚💚



Alltså denna lilla människa, så mycket energi och busighet i en liten kropp.. hon älskar kaffe och vill smaka på allt vi äter...



En tjej som gärna vill ut och gå. Och utforska världen.. du kommer bli som din storebror något stort,ni kommer bli så älskade när ni växer upp,med folk i er närhet..



En stolt bror som dansar med sin lilla syster💜💖💜💖



Som gärna vill ha kramar av sin bror💚💙💚💙



En som gärna vill äta upp brorsans frukost..



Mitt hjärta smälter när jag ser.er två..💖💖💜💜💋💋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0