tisdag...☀️☀️

Även idag har sole  varit framme,jag dammade av cykeln och jag o Casper cyklade tillsammans..🚲🚲

Lämnade Casper och sen cyklade jag till jobbet..



Vi har varit ute mycket på jobbet så det varit skönt..
På rasten cyklade jag tiol Karlssons.. köpte lite saker till mig och barnen..💜💜


Fick varsin vattenflaska.. en som det stod storebror
Och en annan där det stod lillasyster


Bianca fick nta sandaler,ska köpa till Casper oxå men dom hade inga till honom..

Sen fikade vi på altanen.. och sen spelade johan,casper o Bianca fotboll i trädgården..













Jag slutade kl 16 idag och resten av veckan ska jag vabba för Bianca..som blivit förkyld..

I morgon blir Casper ledig från fritids då ska vi vara ute mycket för
 både våran och Biancas skull..💖💖💖

Nu tar jag ledig resten av kvällen.. 

Puss o kram💋💋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0