utflykt-lekplatsen

Idag onsdag slutade Casper kl 13 och vi pratade vid frukosten att när jag och Bianca kommer så skulle jag ha med mig fika och så skulle vi till lékplatsen..

Blev en mysig stund med massa lek och bus.. även fika ute i naturen,barnen älskade detta!!💖💖

Biancas förkylning är fortfarande hemsk. Hostar så hon nästan kräks ju den stackaren..
Så i morgon blir det inget möte för min del ska vara hemma och ta hand om mim tjej💜💜









































Efter lekplatsen cyklade Casper till en klasskompis.
Jag o Bianca gick hem och åt stekt falukorv och pasta..

Bianca åt 2 portioner..
Sen fick jag min efterlängtade.dusch. jag smörjde in mig med min bodylotion som jag älskar på vår/sommaren



Ssn blev fötterna.insmörjade så nu är dom aåå mjuka och lena!!



Nu jag jag äntligen sova, är såå trött..
Godnatt på er...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0