helg🌟🌟

Vad hĂ€nde igĂ„r,johan mĂ„r fortfarande dĂ„ligt sĂ„ han har fĂ„tt vilat. 
SÄ jag skulle frosta av frysen,.sÄ jag slÀngde de vi hade i frysen,sÄ vi kan börja frÄn början..







Detta tog hela dagen..jag kokade vatten och satte in och bytte med jÀmna mellanrum.
Sen skulle jag Àven fixa mat. Vi Äkte Àven till affÀren och fixade lite lördags mys..








SyskonkĂ€rlek 


Mys med grabben


Sötnosen fÄr vara med oxÄ..




Lite trÀning med denna goding under morgonen


Casper visade sin snygga morgon frissa💙💙

Vi  avslutade kvĂ€llen med att se film ihop och bara myste,Bianca somnade redan kl.20.00
SĂ„ vi fick lite egentid med Casperâ€đŸ’™đŸ’–

🌟🌟 trevlig lördag pĂ„ er🌟🌟




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0