Ledig dag🌧🌧

Idag skulle jag jobbat,vara 5 timmar. Mellan 11,15-16.15
Men efter jag lĂ€mnat Casper i regn och kom hem igen som en drĂ€nkt katt sĂ„ fick jag sms att behovet inte fanns lĂ€ngre sĂ„ jag blev ledig😁😁

Blev sÄ glad för jag Àr sÄÄ kroppsligt trött idag sÄ jag kÀnde att hoppas dagen gÄr fort..
Nu Ă€r det bara jobbigt att jag ska ut igen i detta vĂ€dret.. men men. Gott för Casper att sluta tidigt en fredag. SĂ„ jaja att jag Ă€r trött,fĂ„r ju hĂ€mta hem min goding tidigare❀❀


HĂ€r förbereder vi att cykla i regn..🌧🌧🌧
HĂ€rliga fredag!!!
Jag lÀngtar efter honom.. lite jobbigt att han inte kan vara hemma med mig..

SÄ nu passar jag pÄ att vila sÄ jag orkar cykla och hÀmta han igen..




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0