veckan innan pĂ„sk🐣

Sista veckan för Casper i skolan innan pĂ„sklovet,ska bli skönt att bara vara med hels familjen...johan har nĂ€mligen tagit förĂ€ldraledigt..👍👍

MĂ„ndag

Casper börjar alltid 08.30-14 pÄ mÄndagar. Denna veckan sÄ börjar johan sent.
SÄ jag och Bianca fÄr umgÄs med han pÄ förmiddagen..




Blev sĂ„ glad att han fick cykla till skolan idag..đŸšČđŸšČ







Efter jag hÀmtat Casper sÄ blev det mys hemma,sen gjorde jag hemmsgjorda köttbullar.
Det var supergott..




SlÀngde ihop en kladdkaka idag oxÄ,blir stundtals sÄ sugen pÄ att baka..





Blev badning av dessa godingar sedan..
SĂ„ himla mysigt. BĂ„da Ă€lskar att bada..😘😘

TISDAG

DĂ„ körde vi Casper till skolan för jag ville handla lite.. sĂ„ det blev en produktiv tisdag förmiddag. 

Vi fikade lite efter handlingen sen tog vi det lugnt innan det var dags för Lunch..


Sen hÀmtade jag Casper och vi gick hemÄt
Han skulle pÄ simskola men kÀnns sÄdÀr att sitta i simhallen med allt detta med smittan och sen Àr det andra personer/barn som kommer dit oxÄ sÄ vi hoppar detta!!

Gick hem och fikade och bara myste.snackade lite med Johan
Kollade pÄ tv.
Åt kvĂ€llsmat och sen var det dags för nattning.
C la sig 20..
B nattade jag för natten vid 21.30.
Vaknade vid 04.15 och ammade henne och somnade om vid 05..đŸ’€đŸ’€

ONSDAG

vaknade 06.30 och vÀckte Casper,fixa kaffe och frukost till oss..
Nu sitter Casper framför tv och jag ska vĂ€cka B för mat..😘😘



Varje morgon i en veckas tid nu har vi tagit ingefÀra/citron shot och jag kÀnner mig piggare pÄ nÄgot sÀtt..
SÄ fÄr vi se om vi slipper förkylningar eller nÄgot sÄnt..
Är glad att jag kĂ€nner mig piggare Ă€n vanligt..😁😁

Trevlig onsdag pĂ„ er🌞🌞🌞


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0