5 dagar gammalđŸ‘¶đŸŸ

Bianca har hunnit bli 5 dagar gammal,tÀnk att man kan bli sÄ kÀr i en sÄn liten person.
Hon Àr sÄ snÀll,grÄter bara nÀr det Àr nÄgot.

Har lite svĂ„rt att komma till ro pĂ„ kvĂ€llarna,tror magen krĂ„nglar,behöver nog bajsa men hĂ€nder inte mycket.. fiser illa.. 

Masserar och hon fÄr ligga pÄ mage och trÀna sÄ det ska sÀtta fart pÄ tarmarna.
IgĂ„r kvĂ€ll Ă„kte  Biancas lille navelklump av,sĂ„ det gick bra och fort.
Jag rengjorde dĂ€r i gĂ„r med tops sĂ„ nu Ă€r hennes navel fin💖💖






Jag mÄste bara skryta lite hur fin och duktig Casper Àr mot sin lilla syster.
Han klappar och pussar pÄ henne och vill umgÄs trotts att hon Àr ganska trÄkig nu nÀr hon bara sover och Àter..

IgĂ„r hĂ€mtade jag och Bianca  storebror pĂ„ skolan.det var en stolt storebror som fick köra barnvagnen till affĂ€ren..

Sen vÀl hemma sÄ lÀste Casper för Bianca,bÄde bamse tidning och kokboken haha
SÄ jag kÀnner bara tacksamhet nÀr jag tÀnker pÄ min stora kille och vÄr minsta tjej..

Kan inte fatta att jag nu Ă€r 2 barns mamma. 
Att jag fĂ„tt den stora Ă€ran att fĂ„ dessa tvĂ„ underbara individer. En kille och tjej,en dröm nĂ€r jag var mindre att jag ville ha 2 barn,en av varje sĂ„ man fĂ„r uppleva bĂ„da könen..💖💖

Är vĂ€ldigt tacksam för min make som Ă€r helt underbar mot bĂ„de Casper och Bianca.
NÀr jag ser pÄ han sÄ ser jag den underbara pappan som han Àr..

Sen Ă€r det hĂ€ftigt att se hur Bianca kan linda sin far runt lillfingret❀❀












4 dagar efter jag fÄtt Bianca sÄ hade jag gÄtt ner dom kilona som jag gÄtt upp under graviditeten.. -8 kg

SĂ„ nu hoppad jag att man gĂ„ ner mer eftersom man ammar och nĂ€r promenaderna kommer igĂ„ng oxĂ„ sĂ„ blir det kanon👍👍



Bianca och Casper som nyfödda
2020 mot 2013 💖💖

KĂ€nner mig verkligen vĂ€lsignad..❀❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0