paketkalendern klarđŸ€¶đŸŽ…

Jag Àlskar denna tiden,fÄr fixa paket,pynta och dekorera hemmet..
TyvÀrr hamnar man varje Är i en julstress dÄ man ska hinna med allt..

Jag har inhandlat alla paket, och slagit in nĂ€stan alla.. 
IkvÀll blev jag fÀrdig med Caspers paketkalender.. sÄ skönt..
Har en förvĂ€ntasfull kille inför 1 december..đŸ€¶đŸŽ…







Caspers 3 kalendrar. Inte bortskÀmd eller sÄ..



Biancas första pixikalender..



Jag och Johan fick oxÄ paketkalender..
Det ska blu roligt att öppna,inte gjort det sen man bodde hemma!!


Idag Àr bÄda mina barn dÄliga,casper blev hemringd för han hade spytt..

Biancas nÀsa rinner och Àr lite tjock i nÀsan
Plus feber sÄ jag hoppas den slÀpper fort..




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0