en☀️ men blåsig dag..

Onsdag idag och det var min tur att vabba!! 
Bianca är så snorig och hostig,är såå trött på denna förkylning som inte vill ge med sig känns det som.. sen ska man vara orolig ifall hon har Corona..jag hoppas inte men kan ju inte veta säkert hon är ju 1 år..


Jag gick upp med joha  idag vid 5,drack kaffe och fixade hans mackor..
Vid halv 6 så skulle han åka och Bianca vaknade..vi sa hejdå till pappa,bytte blöja och la oss en timme till sen va det dags att väcka Casper.. bianca sov då..
Vid 7 väckte jag henne..❤❤

Vi åt frukost och hade en mysig morgon alla 3..






Casper tagig bilden 💖💙





Alltså denna ungens sköna stil💖💖





Busig blick Casper har💙💙

Sen blev det att fixa sig och cykla till skolan..
Vi bestämde att när vi hämtar Casper vid 13 så skulle vi till lekplatsen och jag ska ha med mig fika/mellanmål så äter vi där..

Hoppas att blåsten har minskat..



Tog en extra promenad hem från skolan..
Tog denna bilden på Bianca hon såg ju inte kry ut här.. stackars liten..

Vi kom hem och då åt vi lite frukt.. sen vid 10.30 så var hon såå gnällig så vi la oss,hon somnade rätt fort sen vaknade hon till lite nu, men la mig hos henne en stund till och nu sover hon igen..behöver sova lite....

Nu ska jag bara andas och ta det lugnt innan det är dags att hämta hem stora killen💙💙💙

Har fått skriva till en av människorna vi pratar med att jag kan inte ha mitt samtal i morgon för Bianca är dålig.. får se vad dom skriver..

Vad gör ni när ni vabbar med ena och har en som är frisk...??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0