ny vecka,måndag☀️☀️☀️

Idag har det varit en kanon fin dag. På jobbet var det många barn.. och  dom stora barnen tog vi till skolan och kollade in läget.. det gillade dom..



Så snygg är man i reflexväst och sol glajjor...😎😎

Sen har vi varit ute mycket. Så barnen borde vara trött ikväll..



Denna body lotion älskar jag på sommrarna!!
 Jag slutade jobba kl 17 så då gick jag och hämtade Casper på fritids..





När vi kom hem så fikade vi på altanen..
 Bulle och glass..
Sen blev det läxläsning för Casper..

Bianca fick sin välling och vid 19.15 så la jag henne..
Casper la jag kl 20.
Nu kollar jag film innan sängen kallar på mig..😁

Vad har ni gjorr idag??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0