en 🌞 ig söndag...

DÄ har Ànnu en helg passerat. Bianca Àr fortfarande förkyld sÄ,jag ska vara hemma mÄndag o tisdag och sen fÄr vi se.

I morgon ska jag ringa o boka tid för allergi tester och sen se om Bianca ja  fĂ„ nĂ„got för Kruppen hon fĂ„r.
FÄr se vad dom sÀger...

Annars idag har jag dammsugit hÀr hemma,vi fika ute och barnen lekte av sig i trÀdgÄrden,sen Ät vi lunch i ute rummet..

Sen har Casper trÀnat Innebandy och sen har barnen badat..

SÄ nu Àr barnen lagda och jag ska lÀgga mig nu sÄ jag orkar upp i morgon..

























En trött tjej i diskhon..❀❀





Mina steg idag..
Nu gĂ„r jag och lĂ€gger migđŸ’€đŸ’€



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0