ny vecka🌞🌞

Ny vecka och nya tag.. har varit hemma i en vecka! SĂ„ nu var jag tillbaka till jobbet!!

Hade en kort dag och det var hÀrligt att fÄ jobba lite..

Efter jobbet sÄ tog jag o barnen oss till en lekplats och köpte med oss fika!!

SĂ„ mysigt vi hade,var ute o lekte i 1.5 timme sĂ„ skönt vĂ€der..🌞🌞



























Som sagt sĂ„ mysigt eftermiddag med mina barn💗💗

Kom hem lagom till Johan  kom hem.. Vi drack kaffe sen svidande jag om och trĂ€nade..đŸ’ȘđŸ’Ș











Ett hĂ€rligt trĂ€ningspass blev det,trots att Bianca höll mig sĂ€llskap..💙💙

SĂ„ nu ligger barnen och jag och Johan har lite tv att se..

"Husdrömmar"

"BÀckström"

"Strömstedt "

Sen ska vi sova!!!



Blev en tallrik Nudlar till kvÀllsmat..

Trevlig MĂ„ndag kvĂ€llđŸŒŒđŸŒŒ


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0