chockadđŸ˜­đŸ˜±

Förra fredagen (21april) sÄ dog min svÀrfar..
Det har varit en jobbig vecka för hela familjenâ™„ïžâ™„ïžđŸ˜­đŸ˜­
Johan har bÄde sorg och en infektion i kroppen..
Jag drog pÄ mig bihÄleinflammation och en kraftig sÄdan sÄ just nu Àr jag sjukskriven i 2 veckor.. nu Àr det bÀttre men Àr fortfarande seg. Nu börjar slemmat komma upp..

Men vi mĂ„ste stĂ€da ur svĂ€rfars lĂ€genhet ..alla minnen det Ă€r jobbigt för min del och han var min svĂ€rfar..kan bara tĂ€nka mig hur Johan kĂ€nner sig...💔

Barnen och vi tog ett sista farvÀl till farfar i tisdags och barnen tyckte nog det var ett bra avslut sÄ man kan gÄ vidare...

Vi har ju fÄtt Àrva farfars Pippi (Felix)
Barnen Àlskar honom,fÄtt leka pÄ deras rum.. han Àr med nÀr vi fikar och myser..

Vi har Àven rengjort hans bur och köpt nya saker sÄ han Àr nog jÀttenöjd.. idag ska vi hyra slÀp och slÀnga pÄ tippen,sÄ Pippin var med oss vid frukosten och han ville inte gÄ in i buren nÀr ..

Nu Ă€r vi pĂ„ vĂ€g upp till Mölndal.. jobbigt Ă„ngest..saknar mina barn♄♄
Som Àr hos mormor/morfar..















Han Ă€r vĂ€ldigt förtjust i barnen sĂ„ det Ă€r roligt och dom Ă€lskar honom..♄♄♄


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0