familjen saknar en person....

I söndags åkte hon,vårt minsta troll Bianca. Åkte tåg med farmor hem till henne!!
Så hon får egentid med henne och vi får egentid med Casper...❤️❤️

Tyvärr åkte jag på bihåleinflammation i lördags och mår skit rent ut sagt..
Så för min del så måste jag vara hemma:(

Känner att jag har varit hemma så mycket nu så jag hinner inte återhämta mig:(
Får ena skiten efter den andra!!

Men hoppas på snabb återhämtning..🙏🙏
Så nu blir det att ge Casper frukost och sen vila på schemat...💤💤



Dagen outfit för en sjukling🌞


Här sitter hon på tåget.. vårt hjärta❤️❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0