helgen som gått..🌞🌞

Alltså helgerna går lika snabbt som veckorna.
Nu är vi inne i Juni och semestern närmar sig även Caspers skolavslutning samt hans 10års dag🎂🎁🎉💐🥰🥰

Tänk att jag har snart en son på 10 år.. helt otroligt.
Men helgen har gått fort.
I fredags hade Casper en klasskompis som sov över så det var full rulle..
Sen är kompisen åkte hem på lördagen gick jag och barnen och fikade, så mysigt det var..
Sen åt vi grillat och såg film och åt godis..

I söndags hade jag städning och våt torkade golvet,så gott det luktade.🥰🥰

Vi åt rester i söndags från tacosen vi hade i fre..
Sen har jag solat lite samt druckit kaffe ute,gungat Bianca och spelat spel,nu badar hon badkar..♥️♥️














Hoppas att ni har haft en mysig helg💐💐🌞🌞


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0