äntligen över🤢🤢

Då var det över med denna magsjuka för denna gången..
Jag själv har legat däckad från och till sen i onsdags.. Bianca likaså fast hon har dragits med vad vi tror är pollen..så hon har haft dubbelt menändåden som varit piggast..

I onsdags kom Casper hem och sa att han mådde inte bra,ont i halsen och kände sig konstig..
Torsdag morgon så spydde han här hemma, så jag och barnen har haft egentid här hemma!!
Fy säger jag bara.. detta är såå jobbigt just nu så jag orkar inte mer..

Börjar även känna av lite utmattning.. jag är trött,sliten efter denna våren som har bjudit på en massa vabb,förkylningar,bihåleinflammation och dödsfall inom familjen,jag känner att detta har tagit hårt på mig..💔

Hur ska jag orka !! Jag vill så mycket men vill inte att jag brakar ihop..?

Tips någon??










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0