helgen som var...

I fredags efter Casper slutade skolan så mystevi och fikade lite,sen lämnade vi barnen hos mormor o morfar..♥️

Jag o Johan fixade hemmagjord pizza och såg film.
På lördagen så vaknade vi tidigt för vi skulle hyra släp och slänga saker på tippen..
Johan fick hjälp av en vän så det var skönt.jagvar i lägenheten och röjde,frosta av hans lilla frys samt slängde och sortera  ut i lådor och allt..
Kände att min röst blev sämre på lördagen. Tror det var allt damm..

Jag pratade med läkaren i torsdags, jag är sjukskriven fram till 5 maj men skulle jag känna mig bättre så kan jag bara friskanmäla mig..
I lördags så försvann både min huvudvärk och smärtan i bihålorna så det var skönt.. sen söndag o även måndag har jag bara vilat upp mig så nu känner jag mig starkare och ingen smärta👍👍
Vi har bara myst med barnen samt vår fågel Felix..
Det har varit så härligt..🌞





















Det har ändå varit en intensiv helg,mycket känslor.
Det är fortfarande en konstig känsla detta..
Man ska vara tacksam för livet man har..

Ta hand om er där ute🌞🌞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 årig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0