lördag🌞🌞

Kl Àr 8 och solen skiner redan..blir nog en varm dag idag..
Jag och barnen fÄr gÄ ut idag..sÄ vi ska ta en promenad...

Men vi startar dagen med lite egen tid.. Bianca sitter med iPaden och dricker sin vÀlling..

Casper sitter med farfars gamla data och spelar..
Jag sitter i köket och dricker mitt kaffe och en vĂ€tskeersĂ€ttning..👍😁

Ska Àven boka en tid sÄ Bianca ska fÄ kolla om hon har allergi för vi misstÀnker detta!!
Men jag har fÄtt höra att hon Àr för liten för att testas.. (hon Àr 3 Är)





Hoppas att ni alla fĂ„r en underbar lördag/helg 😁😁


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pernilla

36 Ärig 2 barns mamma. gift sedan 2012 bor i villa i Veddige barnskötare




RSS 2.0